donderdag 29 mei 2014

beautysquads.
Wie ik ben en mijn motivatie tot deze blog.


Hoi ik ben Andrea maar wordt sinds ik klein ben altijd Katja genoemd. Ik studeer Marketing en Communicatie en ben dol op sport. Vaak als ik opzoek ben naar een recept of een goede workout vind ik dit alleen in het Engels. Zelf kan ik wel Engels lezen maar dit kan erg lastig zijn voor jongeren dit dit niet kunnen. Ook ben ik altijd bezig met het leren van nieuwe recepten, let ik goed op wat ik eet en sport ik zoveel mogelijk. Het leek me dan ook erg leuk om een blog te maken met recepten die ik er zelf bij kan pakken als ik niet meer weet wat ik moet maken voor m'n ontbijt, lunch en diner. En het lijkt me erg leuk om Nederlandse meisjes die niet goed Engels kunnen toch een site te kunnen bieden waar ze veel aan hebben.

Tagged:

0 reacties:

Een reactie posten