vrijdag 30 mei 2014



Sporten wie heeft daar nou zin in? Maar ja je moet toch wat doen voor dat lichaampje waar je al tijden over droomt. En is je motivatie ver te zoeken? Meid je bent niet de enige. En heb je al helemaal geen zin om naar de sportschool te gaan? Lees dan verder voor de perfecte oplossing.

Vandaag wil ik jullie allemaal motiveren om te gaan sporten, en dames ik weet hoe lastig dit kan zijn maar je zult ontzettend trots op jezelf zijn als je je workout hebt afgerond. Maar als jij vandaag niet een sportschool ter beschikking hebt zal ik je laten zien hoe je toch aan je workout komt.  In dit artikel zal ik een paar goede inspiratie video's plaatsen voor het trainen van een paar specifieke delen van je lichaam. En voor de dames die geen Engels kunnen verstaan het enige wat je hoeft te doen is het nadoen van het filmpje, hoe makkelijk. Dus dames kom van jullie billen af en kies het lichaamsdeel dat je wil trainen vandaag en beginnen maar want de zomer staat al voor de deur.

buik oefeningen:




arm oefening:

Kont spier oefeningen: 
 

Ik hoop hiermee jullie genoeg inspiratie te hebben gegeven om een perfecte workout te creĆ«ren of te laten doen. Tot snel en vergeet niet DON'T WISH FOR IT BUT WORK FOR IT.



beautysquads.


Tagged:

0 reacties:

Een reactie posten